nieuwe digicorder

Parshift
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 Jun 2013
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Parshift » 26 Sep 2018, 13:24

Net van iemand te horen gekregen dat ze het nieuwe model al installeren bij gewone klanten als het nodig is.
Persoon had er zeker niet zelf om gevraagd, want is een internet leek.
Waarschijnlijk zijn de oude dus echt al op?
Bijlagen
IMG-20180926-WA0003.jpg
IMG-20180926-WA0002.jpg

Powerray
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 Apr 2018

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Powerray » 01 Okt 2018, 07:37

hier komen ze hem 8 oktober installeren, benieuwd...
trouwens heb whoppa, niets te wigo :p

Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1753
Lid geworden op: 23 Mei 2006
Locatie: Heverlee
Bedankt: 22 keer
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor fieldoxide » 01 Okt 2018, 08:24

Parshift schreef:Net van iemand te horen gekregen dat ze het nieuwe model al installeren bij gewone klanten als het nodig is.
Persoon had er zeker niet zelf om gevraagd, want is een internet leek.
Waarschijnlijk zijn de oude dus echt al op?


Ik kan echt niet geloven dat deze al bij het gewone publiek geïnstalleerd worden.
Het toestel is nog steeds in testfase en de software zit nog vol bugs.

Parshift
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 Jun 2013
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Parshift » 01 Okt 2018, 08:33

Modbreak:
ongewenste fullquote verwijderd
fieldoxide schreef:
Parshift schreef:Net van iemand te horen gekregen dat ze het nieuwe model al installeren bij gewone klanten als het nodig is.
Persoon had er zeker niet zelf om gevraagd, want is een internet leek.
Waarschijnlijk zijn de oude dus echt al op?


Ik kan echt niet geloven dat deze al bij het gewone publiek geïnstalleerd worden.
Het toestel is nog steeds in testfase en de software zit nog vol bugs.

Dat was ook mijn eerste gedacht, maar de foto's liegen niet denk ik. Mijn vriendin is verzorgende en dit was bij bejaarde mensen thuis.

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 01 Okt 2018, 23:24

officieel vanaf Februari 2019 voor de gewone klanten (niet testers), de opnames kunnen tot 5 jaar bewaard worden, als je de eerste keer het aanvinkt dat het langer dan 60 dagen bewaard mag worden dan worden alle opnames zo ingesteld.

enige nadeel wat soms al eens gebeurd, als de verbinding met de cloud is verbroken dan heb je niks meer van on demand en opnames, enkel nog gewone tv via DVB-C.
in oktober komt er een 2de update die het internetverbruik dat de cloud kijken (opnames en on demand) niet meer laat aanrekenen zodat mensen die een whop abbo hebben niet op smalband komen, of Whoppa gebruikers die in de piekuren veel kijken niet boven de 750GB komen per maand (wat door enkele testers al word gedaan).
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

Stiaan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 04 Aug 2012
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Stiaan » 26 Okt 2018, 00:09

Ik weet niet of het hier al vermeld is maar ondertussen heeft Telenet de mogelijkheid toegevoegd om de tv-box (zo noemen ze het ondertussen) via WiFi te verbinden i.p.v. UTP en/of powerline. Een mooie vooruitgang als je het mij vraagt!

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 26 Okt 2018, 01:40

maar word nog niet aangeraden wegens de bugs ermee, bij sommige te traag om perfect werkend te houden, bijna alles gaat nu via internet (behalve de live tv kanalen)
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

Gigabit
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 Apr 2018

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Gigabit » 02 Nov 2018, 12:46

Iemand een idee of de digicorder (AD2200) refurbished verkrijgbaar is bij Telenet? Of is het toch verstandig te wachten op de nieuwe TV-box (cloud PVR staat mij niet echt aan maar het is natuurlijk wel een nieuwe generatie digicorder)? €250 is natuurlijk nog altijd winstgevend. We zouden in onze Whoppa graag een digicorder kopen i.p.v. huren (en ja, dat is mogelijk).

Pmartin
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 Nov 2018
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Pmartin » 02 Nov 2018, 17:36

Vraagje aan zij die reeds de nieuwe digicorder aan het testen zijn. Ik heb de (voor belen bizarre) gewoonte om al eens programma’s op dubelle snelheid te bekijken. Op de huidige digicorders werkt dat goed (met geluid) voor programma’s die op de HDD zijn opgenomen. Programma’s die gestreamd worden uit de TV Theek of via Play More of zo gaan direct naar x6 snelheid zodat versneld kijken niet mogelijk is. Als ik het goed begrijp streamt de nieuwe digicorder alle “opnames”. Nu is dus mijn vraag of afspelen met geluid op x2 hiervoor ook nog mogelijk is of niet. Alvast bedankt voor de feedback!

MrBlueSky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 22 Mar 2012
Bedankt: 24 keer
Uitgedeelde bedankjes: 128 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor MrBlueSky » 02 Nov 2018, 18:01

Met de nieuwe tv-box is het mogelijk om door te spoelen met speed x2, x6, x30 en x64. Dit geldt zowel voor opnames, als replay TV als de VOD catalogus.

Het is echter zo dat in geen enkel geval er nog geluid te horen is bij het doorspoelen :wink:

Pmartin
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 Nov 2018
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Pmartin » 02 Nov 2018, 18:24

Dus vooruitgang (x2 voortaan ook bij VOD) en achteruitgang (geen geluid) tegelijkertijd. Telenet giveth and Telenet takteth away. :-D Geen geluid is toevallig geen gevolg van een upgrade in geluid? Bij films op Prime bv staat er op het display van m’n HC system Dobly D en dan heb ik ook geen geluid bij x2. Zonder moet ik me toch eens bezinnen of ik volgend jaar wel naar die nieuwe box overstap... Thx voor het snelle antwoord in ieder geval!

MrBlueSky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 22 Mar 2012
Bedankt: 24 keer
Uitgedeelde bedankjes: 128 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor MrBlueSky » 02 Nov 2018, 18:28

Ik heb het even met enkele zenders gecheckt, maar het ‘type’ geluid maakt bij de nieuwe box niet uit. Je krijgt helaas niks te horen bij x2.

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5869
Lid geworden op: 05 Feb 2010
Locatie: kortrijk
Bedankt: 298 keer
Recent bedankt: 6 keer
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor proximusboyke » 02 Nov 2018, 19:34

dus je kan bij telenet niet meer x2 kijken met geluid ?
iphone 7 wigo unlimited
iphone x 256gb wigo unlimited
mercedes e220 wigo unlimited
AirCard 810S + cic mobile in saint cyprien
nokia 930 + cic mobile
imac wigo unlimited
ipad pro 12,9 - 256gb wigo unlimited
play more play sports

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 03 Nov 2018, 11:03

neen voorlopig niet meer mogelijk maar dit is al vele malen gemeld aan telenet team en ze bekijken of ze dit kunnen terug instellen dat dit kan maar ze kunnen geen periode melden van waneer dit kan en of dit zal terug lukken.
ook is de beeldkwaliteit sinds enkele dagen verminder omdat er problemen zijn met de stabiliteit van de cloud en het internet netwerk.
en met de mindere kwaliteit is het stabieler maar nadeel is de mindere kwaliteit.
je ziet aan de ondertiteling dat de kwaliteit minder is door de gekartelde ondertiteling,
dat was daarvoor niet te zien, ook merk je dat het beeld minder is, opnames van Vier bv zijn niet zo zuiver meer, dat is normaal een zuiver HD beeld, bij opnames en on demand niet meer, Netflix en youtube zijn dan wel zuiver beeld, dus ligt niet aan de box zelf.
word wel opgelost binnenkort maar vind het geen voordeel meer die box.
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1046
Lid geworden op: 10 Jan 2016
Bedankt: 39 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor buthead » 03 Nov 2018, 14:08

Dus dat kunnen ze instant aanpassen hun beeldkwaliteit :S
Als er nu al problemen zijn met hun netwerk wat gaat dat geven als iedereen zo'n box heeft :) hopelijk hadden ze gewoon te weinig capaciteit voorzien voor de testgroep :O
Internet = Telenet Internet Fiber 200
Telefonie/GSM = Telenet King aan 1eu/maand
TV = Telenet TV + Netflix

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 03 Nov 2018, 21:52

die cloud word momenteel gedeeld met Nederland en belgie, waardoor er dus veel gebruikers op zitten opeens, in begin toen enkel belgie in juni-juli er gebruik van maakte waren er geen problemen, Ziggo in Nederland begint met testen en er komen zoveel extra testers in belgie erbij en de problemen beginnen,
wie kan tellen kan de link wel leggen ook zeker ;)
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

ulrich
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 Apr 2011
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor ulrich » 06 Nov 2018, 11:51

nog mensen die problemen hebben met de netflix app op de nieuwe digicorder?
Heeft even gewerkt in het begin maar nu blijft die gewoon draaien nog voor het login scherm.

blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 844
Lid geworden op: 10 Jan 2014
Bedankt: 65 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor blaatpraat » 06 Nov 2018, 16:11

Wat me opvalt is dat die nieuwe "TV Box" een test is, maar je nergens feedback kunt loggen.
Ik heb alvast problemen met de TV Theek: bij bestelde programma's komt vanaf je aan de laatste minuut komt steevast een "onbekende fout". Even pogen om de normale klantendienst te contacteren hiermee...

@Ulrich: geen problemen met Netflix hierzo, het werkt zelfs stabieler dan gsm + chromecast vind ik.

stevenvs
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 Feb 2013
Bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor stevenvs » 06 Nov 2018, 16:53

@ Blaatpraat,

Vroeger was er een afgesloten forum op het Netweters forum voor alle feedback enzo, maar toen er meer tester bijgekomen zijn hebben ze dit veranderd.

Nu moet je moet alle klachten en problemen bellen naar een speciaal telefoonnummer.

ulrich
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 Apr 2011
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor ulrich » 06 Nov 2018, 17:00

stevenvs schreef:@ Blaatpraat,

Vroeger was er een afgesloten forum op het Netweters forum voor alle feedback enzo, maar toen er meer tester bijgekomen zijn hebben ze dit veranderd.

Nu moet je moet alle klachten en problemen bellen naar een speciaal telefoonnummer.



Het enige wat ik gekregen heb is een mail dat ik een nieuwe digicorder ging krijgen via dpd en dat ik de oude kon terugsturen.
Voor problemen stond er niet echt veel in die mail in.

Kenniey
Pro Member
Pro Member
Berichten: 392
Lid geworden op: 15 Apr 2011
Bedankt: 42 keer
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Kenniey » 06 Nov 2018, 17:04

Misschien de gewone support kanalen gebruiken?
Deze moeten ook eerst op kleine schaal getest worden, support kon niet blijven gebeuren via enkel het afgesloten netweters forum.
Voor de Netflix issues, kan een factory reset via het menu gebeuren, dan gaat deze app terug functioneren.

MrBlueSky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 22 Mar 2012
Bedankt: 24 keer
Uitgedeelde bedankjes: 128 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor MrBlueSky » 06 Nov 2018, 17:42

In geval van problemen mag je inderdaad de gewone supportkanalen gebruiken.

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 06 Nov 2018, 20:44

of bellen naar 015 33 44 88 voor de testers ;)
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

nbrys
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 Jun 2018
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor nbrys » 10 Nov 2018, 13:48

Indien je de nieuwe decoders krijgt. kan je ook geen yelotv meer kijken... Weer een handigheidje dat ze even vergaten te melden.

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 10 Nov 2018, 19:40

nbrys schreef:Indien je de nieuwe decoders krijgt. kan je ook geen yelotv meer kijken... Weer een handigheidje dat ze even vergaten te melden.


staat normaal in de mail en online dat dit gebeurt of zal gebeuren.
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1046
Lid geworden op: 10 Jan 2016
Bedankt: 39 keer
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor buthead » 11 Nov 2018, 19:14

Waarom dat opeens?
Hopelijk niet permanent zeker nu ze FreeG hebben waarmee je via mobile data extra kan streamen
Internet = Telenet Internet Fiber 200
Telefonie/GSM = Telenet King aan 1eu/maand
TV = Telenet TV + Netflix

Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4254
Lid geworden op: 17 Nov 2009
Bedankt: 1396 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor raf1 » 11 Nov 2018, 19:23

Het gaat om een test. Dan moet je toch niet verwonderd zijn dat er sommige zaken af en toe niet functioneren.

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 11 Nov 2018, 19:59

zolang de nieuwe app voor de 2de en verdere groepen niet beschikbaar is is dit dus een nadeel dat Yelo niet meer werkt, enkel de tv gids is nog te bekijken.
tegen december zie ik die wel beschikbaar komen voor de andere testers, daar in februari alle mensen die box al kunnen aanvragen.
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4254
Lid geworden op: 17 Nov 2009
Bedankt: 1396 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor raf1 » 12 Nov 2018, 09:15

r2504 schreef:Ik kan je deels begrijpen maar wat heeft Yelo in hemelsnaam te maken met de decoder die je thuis hebt staan.

Om toegang te krijgen tot Yelo controleert Telenet in de back-end of je internetklant én tv-klant bent. Als die test op een gloednieuw platform draait, is het toch mogelijk dat die koppeling met de oude systemen niet meer werkt. Er komt trouwens ook een nieuw streamingplatform dat Yelo moet vervangen.

r2504 schreef:Ja, je hebt de opnames maar verder is er toch totaal geen verband... wie bedenkt toch zoiets bij Telenet :bang:

Casting, opnames, verschillende checks in klantendatabase. Vermoedelijk zit daar een hele spaghetti van verschillende API's achter die zeer onoverzichtelijk geworden is.

xayana
Premium Member
Premium Member
Berichten: 689
Lid geworden op: 21 Dec 2009
Bedankt: 79 keer
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor xayana » 12 Nov 2018, 11:13

Ik weet niet of het slecht design is... Lijkt me eerder dat het gewoon te complex is om dat in testfase al helemaal uitgewerkt te hebben.

jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 16 Jan 2008
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor jollito » 12 Nov 2018, 13:02

raf1 schreef:
r2504 schreef:Ik kan je deels begrijpen maar wat heeft Yelo in hemelsnaam te maken met de decoder die je thuis hebt staan.

Om toegang te krijgen tot Yelo controleert Telenet in de back-end of je internetklant én tv-klant bent. Als die test op een gloednieuw platform draait, is het toch mogelijk dat die koppeling met de oude systemen niet meer werkt. Er komt trouwens ook een nieuw streamingplatform dat Yelo moet vervangen.

r2504 schreef:Ja, je hebt de opnames maar verder is er toch totaal geen verband... wie bedenkt toch zoiets bij Telenet :bang:

Casting, opnames, verschillende checks in klantendatabase. Vermoedelijk zit daar een hele spaghetti van verschillende API's achter die zeer onoverzichtelijk geworden is.



@Raf, heb je meer info over dat steamingplatform?

Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4254
Lid geworden op: 17 Nov 2009
Bedankt: 1396 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor raf1 » 12 Nov 2018, 14:07

jollito schreef:@Raf, heb je meer info over dat steamingplatform?

Dat zal vooral onder de motorkap zijn. Nu Netflix op de tv-box draait, moet Telenet daaraan kunnen tippen.
Gebruik eens afwisselend Netflix op een tablet en op een smart-tv en je weet wat je mist op Yelo.

master-magic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 03 Dec 2005
Bedankt: 4 keer
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor master-magic » 12 Nov 2018, 19:38

dan moeten eerst de bugs er uit en perfect werken en niet tijdens opstarten blijven hangen op een zwart scherm of gewoon crashen na enkele minuten kijken naar Netflix ;)
greets
master-magic
DB8000S-C-T HD PVR met een T90. (Tv Vlaanderen,TNTsat France)
Telenet tv-internet-gsm.

PleXuS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 Dec 2009
Locatie: Heist-op-den-berg
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor PleXuS » 17 Nov 2018, 23:32

Wat ik het meest storende vind is dat hun communicatie totaal bagger is misschien bewust zelfs dat weet ik niet.

Men bied mij een test aan met hun nieuwe tv-box het enige wat er vermeld staat in hun originele mail dat enkel de oude digicorder zal moeten vervangen worden en dat je de huidige opnames niet kan overzetten.

Na het bevestigen dat je die test aanvaard krijg je een mail waarin staat dat je dus een nieuwe modem krijgt een power line adapter en ook nog een kleine wijziging aan je abonnement. Kan men dit niet allemaal in de eerste e-mail duidelijk vermelden?

Na een mail te sturen naar de technische helpdesk vermeld men mij s'morgens dat de tv-box prima met een EMTA Modem (modem only) zou werken.
Paar uur nadien krijg ik telefoontje spreekt men in dat dit toch NOG niet mogelijk zou zijn maar dat men er aan werkt.

Dus ik ben benieuwd wat het vervolg gaat worden :bang:

Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4254
Lid geworden op: 17 Nov 2009
Bedankt: 1396 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 227 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor raf1 » 18 Nov 2018, 09:33

PleXuS schreef:Dus ik ben benieuwd wat het vervolg gaat worden :bang:

Het is een test, als je de betekenis van dat woord niet begrijpt, doe daar dan niet aan mee!

PleXuS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 Dec 2009
Locatie: Heist-op-den-berg
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor PleXuS » 18 Nov 2018, 10:06

Dat het een test is is zelf niet relevant in dit verhaal.
Als ik een mail stuur naar mijn gebruikers om iets te testen ga ik ook niet zeggen ik ga alleen A doen en uiteindelijk A+B+C gaan uitvoeren :bang:

Als je iets meld vermeld je ook in de eerste mail duidelijk wat er gebeurd.

Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1849
Lid geworden op: 17 Mei 2006
Twitter: jdeluyck
Locatie: Gent
Bedankt: 67 keer
Recent bedankt: 5 keer
Uitgedeelde bedankjes: 149 keer
Contact:

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor devilkin » 18 Nov 2018, 10:18

Indien men bij de test opmerkt dat B+C ook moet gebeuren eer A goed werkt... daarvoor dient toch een test?
Telenet Whoppa -- using Ubiquiti USG-3
Mobile Vikings & Proximus-- Using OnePlus 6 (ROM: Stock)

PleXuS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 10 Dec 2009
Locatie: Heist-op-den-berg
Bedankt: 2 keer
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor PleXuS » 18 Nov 2018, 10:32

Daar heb je gelijk in, maar dit is geen beta test.
Dit is een product dat al jaren bestaat(mits wat software updates/aanpassingen), hier gaat het over een test waar men al op voorhand wist dat B+C moest plaats vinden.
Zeker als je de dag nadien de mail krijgt met alle details in die eigenlijk deels in de eerste mail moest staan.

Men heeft hier bewust zaken uit de eerste mail gelaten voor misschien een grondige reden voor hun.
Maar mij stoort het dat een bedrijf niet transparant communiceert naar de klant.

Een "echte" test krijg je een test toestel en vervangt men je huidige werkende niet.
Daarvoor moet je ook een contract tekenen dat je dit toestel in leen verkrijgt tot het einde van de testen. (als men het correct doet)

Hier gaat het over een test van hoe reageert de box op ons netwerk, hoe werken de diensten van Telenet op deze tv ontvanger.
Maar ook hoe de gebruiker het ervaart.

Ik vind het positief dat men zulke testen doet, maar wees transparant. Dat is voor iedereen het beste.

Gigabit
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 Apr 2018

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Gigabit » 18 Nov 2018, 20:01

In het VK heeft LG exact dezelfde box gelanceerd, maar dan met een 1 TB schijf dacht ik. Bestaat de mogelijkheid dit zelf toe te voegen?

Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1384
Lid geworden op: 12 Nov 2005
Bedankt: 90 keer
Recent bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer

Re: nieuwe digicorder

Berichtdoor Robert Ford » 18 Nov 2018, 20:16

Reken er maar op dat dit niet kan. Telenet heeft de touwtjes stevig in handen. De boxen in de andere landen zijn ook een verdieping dikker.


Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten