Pagina 1 van 1

Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 07 Mei 2020, 16:46
door karine
Ik gebruik al jaren outlook(office) voor mijn hotmail account.
Sinds vandaag kan ik echter niet meer inloggen en wordt telkens opnieuw mijn paswoord gevraagd.
Ik heb dan mijn account in outlook maar verwijderd maar wanneer ik deze nu opnieuw wil instellen krijg ik steeds volgende melding :
Afbeelding
Uiteindelijk dan maar Office verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar helaas hetzelde nog steeds.
Dit gebeurt op 1 pc en op een laptop. Op mijn andere twee pc's die hier staan is er geen probleem.
Wanneer ik online via de website inlog is er ook geen probleem.
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is ?

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 07 Mei 2020, 17:15
door Splitter
zeker dat je de juiste info gebruikt?

je moet aanmelden via outlook.live.com (of hotmail.com), want anders kan het weleens dat je naar de office365 omgeving gestuurd zou worden,
en dan kan je idd niet aanmelden met een persoonlijke account.

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 07 Mei 2020, 17:22
door karine
Ik kies bij accounttype bij het instellen van outlook "outlook.com" en daar geef ik mijn hotmailadres in.
Maar telkens opnieuw die melding.
Windows mail werkt wel gewoon, enkel mijn outlook niet meer.
Gisteren werkte alles nog wel normaal vandaag op mijn laptop en goede pc plots niet meer.

Ben niet alleen blijkbaar.
https://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/all/outlookcom-adres-geeft-problemen-in-outlook/d3fe45cf-c3cd-4e71-90dd-6e79cd2abaf0

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 07 Mei 2020, 21:01
door heist_175

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 07 Mei 2020, 21:23
door karine
Heb de vraag bij Microsoft voorgelegd.

Helaas is er een doorlopend probleem met het aanmelden van Hotmail / Outlook-accounts op de Outlook App, het wordt momenteel gewerkt door Microsoft-team, een update zal worden geplaatst op de onderstaande thread zodra ze een oplossing

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_win10-mso_2016/outlook-2016-keeps-asking-for-password/0d7102ed-b6a9-425f-a115-ed77455b29a0?messageId=2ac75167-8311-44fb-a3f4-16bf2c0e0bc9&page=3&auth=1

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 08 Mei 2020, 09:05
door karine
Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 08 Mei 2020, 09:19
door heist_175
karine schreef:Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.

En krijg je dan nieuwe mails nog binnen, of is het enkel om bestaande emails te lezen?

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 08 Mei 2020, 09:20
door karine
heist_175 schreef:
karine schreef:Tijdelijk opgelost door outlook in de veilige modus te starten.

En krijg je dan nieuwe mails nog binnen, of is het enkel om bestaande emails te lezen?


Ja, dan werkt alles zoals voordien.

Re: Outlook account werkt plots niet meer ?

Geplaatst: 08 Mei 2020, 10:14
door broke23
caching uitzetten helpt ook! online outlook idem, maar is eigenlijk hetzelfde principe als zonder de caching natuurlijk