Opzeg abonnement Orange

kamiel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 742
Lid geworden op: 18 Jun 2012
Bedankt: 33 keer
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer

Opzeg abonnement Orange

Berichtdoor kamiel » 18 Mei 2019, 21:26

Hallo,

ik heb bij Orange een Mobile Business abonnement met 5 nummers. Dit abonnement loopt al van 2015, dus opzeg termijn van 2 jaar is reeds verlopen, ik had daarvoor gebeld om dit na te vragen. Ze vertelden me wel dat ik eerst schriftelijk moest opzeggen. En dan naar een andere provider gaan. Maar ik vermoed dat we beter eerst onze nummer overdragen naar een nieuwe provider, en dan schriftelijk opzeggen. Anders zijn we onze nummers kwijt. Klopt dit?

Gezien het beperkte gebruik zou ik kiezen voor Scarlet red. Dan hebben we ook een beetje mobile data.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
TV: Netflix, Stievie, VRTNU en vier.be
VOIP: Weepee (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via Raspbx
GSM: Orange (met Umidigi One)

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 14895
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2557 keer
Recent bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 707 keer
Contact:

Re: Opzeg abonnement Orange

Berichtdoor philippe_d » 18 Mei 2019, 23:09

Een GSM abonnement mag je nooit opzeggen.
Louter het portieren van je nummer(s) naar de nieuwe operator geldt als opzeg.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, FW 07.12, profiel 100/30.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.


Terug naar “Orange (Mobistar)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten