Slechte kabel/herstelling?

MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Locatie: Kapellen
Bedankt: 57 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Slechte kabel/herstelling?

Berichtdoor MichelJ » 13 Okt 2019, 18:55

Sinds de 2e maal dat de koperdraad hier was beschadigd, nooit meer hetzelfde geweest als voorheen.
Regelmatig disconnects, heb net de 24-u disconnect in de fritz afgezet, stond blijkbaar nog op

Snelheid is ook blijven hangen op 70/30.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Mijn fritzfon C5 doet het ook al niet meer, krijg hem niet geregistreerd op de fritzbox :cry:

Begin van het jaar nog alles bon, sinds de werken gestart zijn is het eigenlijk alleen maar achteruitgegaan.

philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 15213
Lid geworden op: 28 Apr 2008
Locatie: Waregem
Bedankt: 2654 keer
Recent bedankt: 39 keer
Uitgedeelde bedankjes: 726 keer
Contact:

Re: Slechte kabel/herstelling?

Berichtdoor philippe_d » 15 Okt 2019, 13:02

MichelJ schreef:Snelheid is ook blijven hangen op 70/30.

Vraag aan EDPNet om een lijntest te doen
Jouw lijnwaarden zien er perfect uit (goed voor een 100/35 profiel).

MichelJ schreef:Mijn fritzfon C5 doet het ook al niet meer, krijg hem niet geregistreerd op de fritzbox

FritzFon eens volledig rebooten? factory reset?
Ticket naar AVM: er is hierop 5 jaar garantie!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, FW 07.19-75737 BETA, profiel 100/30.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.

MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 10 Mar 2010
Locatie: Kapellen
Bedankt: 57 keer
Recent bedankt: 3 keer
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer

Re: Slechte kabel/herstelling?

Berichtdoor MichelJ » 20 Okt 2019, 21:10

Voor die lijntest ga ik nog even wachten, brief in de bus gehad dat ze volgende week de definitieve nutsvoorzieningen gaan aanleggen.

Dus onderbrekingen op elek, gas, water, proximus en kabel de komende week. :banana:

C5 reset gedaan, heeft niets geholpen. Ben ook niet zeker of het de C5 is of de fritzbox. Ik zal eens nazien wanneer ik de C5 heb gekocht.


Terug naar “EDPnet (LaTribu)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast