Proximus lanceert Flex

Patje
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 75 keer
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer

Re: Proximus lanceert Flex

Berichtdoor Patje » 13 Aug 2020, 12:14

Bij mij was het een nieuwe installatie, bellen is nu over internet. (VOIP)
Laatst gewijzigd door Patje op 14 Aug 2020, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.

PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Berichtdoor PowerSoft » 13 Aug 2020, 12:37

G.vector schreef:Weet iemand of de vaste lijn die je bij flex kan nemen via voiceband is of via de modem verloopt? En of de klant hierin keuze heeft?
Voor een ouder familielid zou het super zijn mocht de telefoon blijven werken als de modem s'nachts afstaat.

nieuwe aansluitingen zijn al een lange tijd enkel nog VOIP (dus via de modem)

malinwa001
Pro Member
Pro Member
Twitter: malinawa001
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer

Berichtdoor malinwa001 » 25 Aug 2020, 18:51

Probeer al een maand mijn oude pack over te zetten naar een Flex S zodat het voetbal mee in de pack zit.
Kan dit zelf niet doen omdat volgens het account op Myproximus ik geen klant bent.
Had dit al een paar keer gesignaleerd in het verleden maar omdat ik er geen last van had nooit echt een punt van gemaakt.

Tot op 8/8 ik het voetbalpakket wou bestellen en dit niet lukte.
Pack zou me veel goedkoper uitkomen dan een extra voetbal pakket dus bel ik maar naar PMS.
Medewerker kreeg het niet in orde en ging een case aanmaken, voetbal had hij geactiveerd en moest niet ban zijn, men ging dit corrigeren wanneer het pack in orde is.

Tot op vandaag nog niets vernomen dus bel ik weer even, we zijn ondertussen toch meer dan 14 dagen verder.
Na +1h wachten eindelijk iemand aan de lijn. Was haar eerste dag vermoed ik want als ik niks zei kwam er niks van de andere kant.
Moest bijna zeggen wat ze moest doen :)
Na 5-10min men verhaal te doen en de doodse stilte me te veel werd ging ze me on hold zetten en raad vragen. (had haar dat vanaf het beging al gezegd)
Na nog is 30 min. wachten (jaja ik heb geduld) terug aan de lijn maar ze kon me niet helpen, vroeg dan wat er aan de hand was maar buiten het systeem is traag en raak niet aan je dossier kwam ik niet.
Had haar dan gezegd dit voor te leggen aan haar chef en me terug te bellen als ze meer weet.

Kon niet meer langer wachten dus direct opnieuw geprobeerd maar nu via chat.
Daar kon men na wat aandringen zeggen dat ze dit voor mij niet konden doen en ik maar moest wachten tot oktober.
Voor mij geen probeem maar vroeg dan hoe dit wordt gecompenseerd aangezien dit niet mijn fout/probeem is.
Hij ging dit navragen, nu 2u later wacht ik nog op een antwoord.

Iemand met een zelfde case :) of iemand van Proximus die even tijd voor me kan vrijmaken en dit even kan nakijken :angel:

Moest mijn madam het internet niet nodig hebben voor haar werk was ik al lang weg, maar dat gaat niet op 1,2,3 maar men is me over de rand aant duwen nu...

(excuses moesten mijn frustraties overdreven zijn)

Patje
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 75 keer
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer

Berichtdoor Patje » 25 Aug 2020, 19:17

Ik denk dat je beter op het Proximus forum vraagt om je te helpen door iemand van proximus.

https://nl.forum.proximus.be/
Intel® i3-4150 Dual-Core @3,5 GHZ. Ram: 16 GB. HD 1 TB || Windows 10 Home X64 || GSM Huawei Y6 (2019) @Proximus FlexPack
Afbeelding Afbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/result/9814493578

malinwa001
Pro Member
Pro Member
Twitter: malinawa001
Bedankt: 11 keer
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer

Berichtdoor malinwa001 » 25 Aug 2020, 19:28

Patje schreef:Ik denk dat je beter op het Proximus forum vraagt om je te helpen door iemand van proximus.

https://nl.forum.proximus.be/

Ga ik zeker doen, maar weet dat hier wel wat proximusmensen meekijken :angel:

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”