A2F uitval op 8/08

Gebruikersavatar
THE NAVIGATER
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 Jun 2004
Locatie: Lanaken

A2F uitval op 8/08

Berichtdoor THE NAVIGATER » 08 Aug 2004, 11:32

Ik kan niet meer connecten :-( :-(

Heeft immand anders ook problemen? ik kan niet meer connecten naa het onweer van gisteren avend.
Altijd PPP CHAP authentication failed (pppoe_pppoe)
PPP CHAP Receive challenge (rhost = kpn_be_ndl_rb01)



maar mijn gegeven zijn goed en met de hardware heeft het ook niet te doen ben nu met een scarlet account online. Sync is ook ok, ob de statuspagina is ook niks te zien....


Greetings Navi

Gast

Berichtdoor Gast » 08 Aug 2004, 11:43

Geen probleem hier (genk).
Ben al sinds 9.00 online.

Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3529
Lid geworden op: 13 Aug 2003
Locatie: Vlaanderen
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Contact:

Berichtdoor Sasuke » 08 Aug 2004, 11:45

Hier ook geen probleem.

Grtz,

Sasuke
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4137
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Belgium, Haacht
Contact:

Berichtdoor Sensei Zeon » 08 Aug 2004, 11:46

ik ben online gebleven, dus mss iets met de authentication server?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding

Gebruikersavatar
THE NAVIGATER
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 Jun 2004
Locatie: Lanaken

Berichtdoor THE NAVIGATER » 08 Aug 2004, 12:02

Shit Shit niemand heeft deze probs :? :?

Na ik heb en Trouble Ticket gemaakt maar werkt er immand bij A2F ob Zondag om deze te checken????

Greetings Navi

Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3529
Lid geworden op: 13 Aug 2003
Locatie: Vlaanderen
Bedankt: 174 keer
Recent bedankt: 7 keer
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Contact:

Berichtdoor Sasuke » 08 Aug 2004, 12:05

LOL,

Werken op zondag ?? Ze houden zich nog niet eens aan de uren in de week, laat staan dat er iemand in 't weekend is. Enfin, ik werk ook ni graag in 't weekend zen.

Maar het kan altijd best zijn dat ze de TT's vanop afstand lezen en misschien het probleem oplossen. Toi Toi Toi ...

Grtz,

Sasuke
Logic - The art of being wrong with confidence !
Afbeelding

Gebruikersavatar
THE NAVIGATER
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 Jun 2004
Locatie: Lanaken

Berichtdoor THE NAVIGATER » 08 Aug 2004, 12:09

LOL,

Werken op zondag ?? Ze houden zich nog niet eens aan de uren in de week, laat staan dat er iemand in 't weekend is. Enfin, ik werk ook ni graag in 't weekend zen.
Maar het kan altijd best zijn dat ze de TT's vanop afstand lezen en misschien het probleem oplossen. Toi Toi Toi ...
Grtz,
Sasuke


I Know, maar ik hat toch hoop dat het so is als je zegt met afstand lezen....

En sorry voor het zlechte Nederland ik ben Duits en het is noog niet zo geod hehe...

Greetings Navi

EDIT
Ob de staus Pagina kan ik nu ook niet meer inloggen....
en all dat op mijn vrije daag in de week shit A2F

Gebruikersavatar
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 Feb 2004
Locatie: Antwerpen

Berichtdoor Davy_117 » 08 Aug 2004, 12:46

THE NAVIGATER schreef:
En sorry voor het zlechte Nederland ik ben Duits en het is noog niet zo geod hehe...


Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht. :)

Gebruikersavatar
THE NAVIGATER
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 Jun 2004
Locatie: Lanaken

Berichtdoor THE NAVIGATER » 08 Aug 2004, 15:07

Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht.


Thxx

En het werkt weer hurra :beerchug:
Maar toch geen Antword ob het troubleticktet hehe

Greetings Navi

Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3691
Lid geworden op: 18 Okt 2003
Locatie: Hasselt
Bedankt: 79 keer
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer

Berichtdoor AnD » 08 Aug 2004, 19:15

Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.

verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 Mar 2004

Re: A2F uitval op 8/08

Berichtdoor verdickt » 09 Aug 2004, 00:33

THE NAVIGATER schreef:Ik kan niet meer connecten :-( :-(

Heeft immand anders ook problemen? ik kan niet meer connecten naa het onweer van gisteren avend.
Altijd PPP CHAP authentication failed (pppoe_pppoe)
PPP CHAP Receive challenge (rhost = kpn_be_ndl_rb01)



maar mijn gegeven zijn goed en met de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=hardware&v=56">hardware</a> heeft het ook niet te doen ben nu met een scarlet account <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=online&v=56">online</a>. Sync is ook ok, ob de statuspagina is ook niks te zien....


Greetings Navi


Ik had ook dit probleem, is nu weer verholpen maar mijn upload speed is nu wel erg traag, ik haal met moeite nog net 15K terwijl dit anders 45 a 50k was

eddy

Berichtdoor eddy » 09 Aug 2004, 08:48

ik zit al van zaterdag 11 u40 zonder verbinding, en deze morgen (maandag 9 augustus) heb ik nog geen verbinding, dit is al de 2 de keer op een week tijd dat ik meerdere dagen zonder connectie zit, ik vraag mij af wat hun uitleg nu zal zijn.

KL
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 Mar 2004

Berichtdoor KL » 09 Aug 2004, 14:52

kon ook niet online van zaterdag tot nu.
De uitleg die ik gekregen heb:
scarlet heeft op de redback iets vervangen waardoor iedereen gecleared moest worden, ze hebben dat proberen te doen bij iedereen maar blijkbaar zijn er nog een aantal users waarbij dit niet gebeurd was.

ik was er dus 1 van :|

Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1136
Lid geworden op: 14 Jan 2004
Bedankt: 10 keer
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Berichtdoor spacekiek » 09 Aug 2004, 15:28

KL schreef:kon ook niet online van zaterdag tot nu.
De uitleg die ik gekregen heb:
scarlet heeft op de redback iets vervangen waardoor iedereen gecleared moest worden, ze hebben dat proberen te doen bij iedereen maar blijkbaar zijn er nog een aantal users waarbij dit niet gebeurd was.

ik was er dus 1 van :|


Waar of niet ... 't is weer fris! Een typische Webvisie " 't is Scarlet zijn fout"-probleem.
Nog 1 maandje en ik ben van die zever af. Tegen dan is hopelijk dat interessant lijntje van Versatel gelanceerd (always more adsl)! :twisted:

digitalboy

connectie

Berichtdoor digitalboy » 10 Aug 2004, 01:35

Hoi,
ben een adsl2fit gebruiker uit het Antwerpse (zuidkant) en heb sedert maandagochtend (rond 01.00u) geen connectie/syncronisatie meer.
De helpdesk was telefonisch onbereikbaar vandaag (yep!) en op mijn geopende troubelticket werd tot op heden niet gereageerd.
Gelukkig heb ik tot op heden nagelaten Telenet "op te zeggen".

Maar....wat nu ? geen adsl en niemand te bereiken bij adsl2fit.

Gebruikersavatar
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6178
Lid geworden op: 15 Sep 2002
Locatie: Herzele
Bedankt: 95 keer
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Contact:

Berichtdoor Sub Zero » 10 Aug 2004, 11:47

Geen synch meer ook? Das wel raar dan. Maar je zal toch via webvisie moeten hoor vrees ik. Dus blijven bellen,TT's aanmaken en mailen.

Cheers
Afbeelding

digital boy

Berichtdoor digital boy » 10 Aug 2004, 13:19

Heb vanmorgen telefonisch contact gehad met de helpdesk.
Ze sturen een troubleticket door naar scarlet voor nazicht en indien nodig komt er binnen enkele dagen een technicien langs van Belgacom.

Inderdaad, geen sync meer sinds 09/08/04 omstreeks 02.00 uur.
Btw de medewerker van Adsl2fit was vriendelijk en behulpzaam, zoals het hoort.

Nu maar hopen dat alles snel terug in orde komt.

groetjes

C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 Dec 2003
Locatie: Leuven

Berichtdoor C-Phest » 12 Aug 2004, 15:15

AnD schreef:Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.


Ik zou eens gaan van uw oren maken in de belgacom boetiek. Misschien dat ze uwe modem terugbetalen omdat het via de centrale binnen gekomen is ... verzekering komt ni tussen want ligt onder de franchise ... als ge lastig gaat doen in de boetiek op ne drukke zaterdag geven ze u misschien ne andere mee ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]

Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 Dec 2003
Contact:

Berichtdoor The_Borg » 12 Aug 2004, 17:58

Ik heb ook al enkele keren zonder gezeten. Wat mij betreft zijn ze weer aan het kloten in hun centrale. Zijn er hier eigenlijk nog mensen die het scarletverhaal voor waar aannemen :p.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."

Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3691
Lid geworden op: 18 Okt 2003
Locatie: Hasselt
Bedankt: 79 keer
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer

Berichtdoor AnD » 12 Aug 2004, 21:33

C-Phest schreef:
AnD schreef:Ik kon gisteren ook niet op het internet, maar dat was omdat mijn modem en mijn router kapot was door het onweer en toen die vervangen waren kon ik nog niet op het net omdat ik geen sync kreeg en tegen de avond werkte het wel dus ik denk dat het ergens in de centrale was, want gisteren ben ik ook nog bij belgacom geweest en toen heb ik daar gehoord dat er veel mensen waren die niet konden telefoneren en dat er in heel veel centrales vanalles mis was door de bliksem.


Ik zou eens gaan van uw oren maken in de belgacom boetiek. Misschien dat ze uwe modem terugbetalen omdat het via de centrale binnen gekomen is ... verzekering komt ni tussen want ligt onder de franchise ... als ge lastig gaat doen in de boetiek op ne drukke zaterdag geven ze u misschien ne andere mee ;)


Ik heb adsl2fit :roll:

Gebruikersavatar
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 Feb 2004
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contact:

Berichtdoor Spock » 12 Aug 2004, 21:36

THE NAVIGATER schreef:
Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht.


Thxx

En het werkt weer hurra :beerchug:
Maar toch geen Antword ob het troubleticktet hehe

Greetings Navi


Wünderbar! Wie schön ist das Leben :wink:

Digital Boy

Berichtdoor Digital Boy » 12 Aug 2004, 23:38

Sedert vanmiddag is alles terug ok. Na tussenkomst van Belgacom en een reset van de modem was internet opnieuw accessable. Men schrijft het probleem toe aan een "lokale storing".

De helpdesk van adsl2fit heeft wat mij betreft gedaan wat ze moesten doen. Waren drie dagen na elkaar bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam en deden alles om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Twee banken vooruit !

Gebruikersavatar
THE NAVIGATER
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 Jun 2004
Locatie: Lanaken

Berichtdoor THE NAVIGATER » 13 Aug 2004, 01:43

Spock schreef:
THE NAVIGATER schreef:
Je nederlands is bijlange nog niet zo zlecht.


Thxx

En het werkt weer hurra :beerchug:
Maar toch geen Antword ob het troubleticktet hehe

Greetings Navi


Wünderbar! Wie schön ist das Leben :wink:


Nice Spock, aber Wunderbar wird ohne ü geschrieben

Greetings Navi


Terug naar “ADSL2FIT”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast