Is het toegestaan om deze te verkopen? of is dat niet mogelijk ivm activeren?

Dank u
Garpenlov schreef:Jongens, alhoewel ik graag geld zie toestromen.. Ik moet jullie meedelen dat ze nieuw 69€ kosten.
MClaeys schreef:met hun verplichte omschakeling naar digitaal.
Matomatisch schreef:Bij de Telenet shops niet te verkrijgen, vandaar de hoge biedingen vermoed ik:
Taaner242 schreef:De analoge zenders kan je nu gewoon in SD bekijken hoor, daar heb je geen CI+ kaart of decoder voor nodig. Is een basisaanbod van 22-tal zenders (en Eén en Canvas zijn zelfs in HD). Zie https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... n-telenet/
Flippi schreef:Zitten ze door hun voorraad of stoppen ze het aanbod?
Flippi schreef:Matomatisch schreef:Bij de Telenet shops niet te verkrijgen, vandaar de hoge biedingen vermoed ik:
Zitten ze door hun voorraad of stoppen ze het aanbod?
Ook online niet meer te koop via Telenet?
Tomsworld schreef:Wat ik deed is waar ik over moet naar het compact signaal. Compact signaal instellen, en niet meer analoog zoeken, dan kijk je hoe wie zo naar de digitale varianten, geen dubbele kanalen, vrt stuk beter, de andere soms marginaal beter.
philippe_d schreef:Weet de Bomma dat ze gedurende 14 dagen nà activatie ook alle betaalzenders gratis zal ontvangen?
Niet dat ze zich een ongeluk schrikt als ze zapt naar 800 e.v.
philippe_d schreef:Weet de Bomma dat ze gedurende 14 dagen nà activatie ook alle betaalzenders gratis zal ontvangen?
Niet dat ze zich een ongeluk schrikt als ze zapt naar 800 e.v.
Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast