Dat zal dan een "slimme" meter worden zeker...
MClaeys schreef:Ze hadden het beter op een totaalverbod gehouden, mensen kunnen het toch duidelijk niet aan...
cadsite schreef:
timmermc schreef:Precies de hoeveelheid die ik nu ga halen en opstapelen in mijn tuinhuis in afwachting van de volgende golf...
MClaeys schreef:Idd, duidelijk
CAC78E62.PNG
Netflix Sha***
Okay, ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar de bitrate zou in principe geen invloed hebben op het beeldkwaliteit die je binnenkrijgt via de Netflix app/site
...
Netflix Sha***
Bitrate is bijvoorbeeld 2160/1040
Netflix Sha***
Okay, maar wat je nu laat zien zijn hooguit speculaties van verschillende bronnen
Netflix Sha***
Miljoenen andere mensen hebben er dus niet last van, en als blijkt dat er een individueel problemen zou hebben doen we er alles aan om die persoon te helpen
Netflix Sha***
Maar het verlagen van de bitsnelheid verandert niets aan het serviceniveau waarvoor betaald is. Je kunt Netflix blijven bekijken met dezelfde resolutie en het aantal schermen dat je altijd kon!
Netflix Sha***
Ik raad je toch aan om de stappen van dit artikel [link naar een Netflix artikel over het testen van je netwerk] te volgen Klik hier . Wie weet helpt het jou ook
ITnetadmin schreef:Weer ns een rondje met een winkel gedaan over gegevensaanpassing in de database, en het feit dat minder en minder toepassingen nog manuele input aanvaarden; tis kaart inlezen en niks geen optie voor aanpassing van de data.
En ze zijn dan nog zo onbeleefd om te proberen de kaart erin te steken zonder toestemming te vragen.
Dat kan toch niet volgens de GDPR zijn?
...groemmel...
ITnetadmin schreef:Ik heb mijn ID aangeboden zoals verplicht, maar ik weiger hem te laten inlezen. Ze moeten hem maar overtypen.
Ordon schreef:ITnetadmin schreef:Ik heb mijn ID aangeboden zoals verplicht, maar ik weiger hem te laten inlezen. Ze moeten hem maar overtypen.
Feitelijk is dat een nette methode.
Men weet niet welke gegevens allemaal ingelezen worden via elektronische weg.
Indien ik uitga van wat er allemaal terug te vinden is in de log van "eID Viewer", dan is dat héél wat meer dan dat ik willen delen...
Naam en wettelijke woonplaats lijken mij voldoende te zijn (behoudens andere wettelijke bepalingen).
tien schreef:is er eigenlijk nog een waardig en vrij alternatief? Koop nog regelmatig cds maar al tijdje dat ik toch meestal manueel de tags invul.
heist_175 schreef:Als iemand aan Mars Inc vraagt om het merk van Uncle Ben's te schrappen, is het toch enkel Mars zelf die erover beslist?
@Zwarte Piet
We hebben altijd al de tradities opnieuw geïnterpreteerd, doorheen de jaren.
Het is niet zo moeilijk om te landen op "roetveeg" Zwarte Piet en de stereotypering weg te laten: dikke lippen, gouden oorbel, ...
Dizzy schreef:
We eten ook geen levende vissen meer, trekken geen levende ganzen de kop af of smijten katten van een toren.
Jerrie schreef:Nieuwe traditie?
Mijn bomma slacht haar dieren altijd door ze te kelen... niks nieuw aan
Tijd dat mensen eens leren waar hun stuk vlees vandaan komt ... of vegetarisch worden
Jerrie schreef:Mijn bomma slacht haar dieren altijd door ze te kelen... niks nieuw aan
Tijd dat mensen eens leren waar hun stuk vlees vandaan komt ... of vegetarisch worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast